אם אתם עוסקים בשיווק ואתם עושים את זה נכון תהליך המכירה הוא תוצר של השיווק אתם לא תצטרכו לעבוד יותר מדי קשה בשביל למכור
יש 4 שאלות מהותיות בתהליך הקניה שכל אחד שואל את עצמו
# מה אתם מנסים למכור לי?
#כמה זה עולה?
#מדוע אפשר לסמוך עליכם?
#מה יוצא לי מזה?
בואו נבחן את 2 השאלות הראשונות בו זמנית
למעשה הקונה שואל אתכם מה ההצעה שלכם ?
אם ההצעה שלכם לא מספיק טובה או הוגנת רק פראיירים יקנו ממכם ואם שכנעתם מישהו לקנות בכל אופן הלקוח לא יישאר נאמן לאורך זמן בטווח הארוך עסק שנבנה כך לא ישרוד
תמיד אפשר לגרום לאנשים לקנות משהו ללא ערך אבל אתם יכולים לעשות את זה פעם אחת
מי שיודע להציע הצעה איכותית יחזר אחרי הלקוח כמה פעמים עד שהוא יקנה
ככה מרוויחים הרבה כסף
ברגע שההצעה הוצעה אנו חייבים לתת התייחסות לשתי האלות הבאות
# מדוע אפשר לסמוך עליך?
# מה יוצא לי מזה?
ואכן למה שמישהו יאמין לכם?
אם עשיתם את המיתוג האישי שלכם בצורה נכונה השאלה הזאת לא תעלה אף פעם
כי אנשים מכירים אתכם ויודעים מי אתם
השאלה הזאת עולה מחוסר הבטחון של הלקוח לפעמים ההצעות נשמעות טובות מכדי להיות אמיתיות אנשים צריכים לדעת שהם לא מתעסקים עם נוכלים לפני שהם יקנו ממכם משהו
ההצעה עובדת אם יש מאחריה אדם מהימן רק טפשים יקנו ללא תמורה ואתם לא רוצים לקוחות טפשים
וינסטון צ'רציל אמר "שקר ינוע על פני מחצית כדור הארץ לפני שהאמת תקבל אפילו סיכוי להרים את מכנסיה"
# מה יוצא לי מזה?
כשאנשים שואלים מה יוצא לי מזה הם מנסים להבין מה התועלת שלהם
אנשים קונים מוצרים אבל מה שהם באמת רוצים זה את התועלת שבקניית המוצר
למשל: אתם קונים רכב בגלל התועלת שבו שהוא ייקח אתכם לאן שתרצו
אתם קונים מזון בריאות והתועלת שלכם זה איכות חיים ובריאות
תזכרו את המשפט הזה
"אנשים מקבלים החלטות על סמך רגשות ומצדיקים אותן בעזרת ההיגיון"
שלוש השאלות הראשונות פונות להיגיון של הקונה והאחרונה פונה לרגשותיו אתם חייבים להתייחס לכולן ואז המכירה תהיה קלה ומהירה
לקבלת טיפים נוספים בחינם היכנסו ללינק והירשמו
בברכת הצלחה ושפע
אוהד יעקב
Economic Freedom
"הדרך שלך להצלחה"
יש 4 שאלות מהותיות בתהליך הקניה שכל אחד שואל את עצמו
# מה אתם מנסים למכור לי?
#כמה זה עולה?
#מדוע אפשר לסמוך עליכם?
#מה יוצא לי מזה?
בואו נבחן את 2 השאלות הראשונות בו זמנית
למעשה הקונה שואל אתכם מה ההצעה שלכם ?
אם ההצעה שלכם לא מספיק טובה או הוגנת רק פראיירים יקנו ממכם ואם שכנעתם מישהו לקנות בכל אופן הלקוח לא יישאר נאמן לאורך זמן בטווח הארוך עסק שנבנה כך לא ישרוד
תמיד אפשר לגרום לאנשים לקנות משהו ללא ערך אבל אתם יכולים לעשות את זה פעם אחת
מי שיודע להציע הצעה איכותית יחזר אחרי הלקוח כמה פעמים עד שהוא יקנה
ככה מרוויחים הרבה כסף
ברגע שההצעה הוצעה אנו חייבים לתת התייחסות לשתי האלות הבאות
# מדוע אפשר לסמוך עליך?
# מה יוצא לי מזה?
ואכן למה שמישהו יאמין לכם?
אם עשיתם את המיתוג האישי שלכם בצורה נכונה השאלה הזאת לא תעלה אף פעם
כי אנשים מכירים אתכם ויודעים מי אתם
השאלה הזאת עולה מחוסר הבטחון של הלקוח לפעמים ההצעות נשמעות טובות מכדי להיות אמיתיות אנשים צריכים לדעת שהם לא מתעסקים עם נוכלים לפני שהם יקנו ממכם משהו
ההצעה עובדת אם יש מאחריה אדם מהימן רק טפשים יקנו ללא תמורה ואתם לא רוצים לקוחות טפשים
וינסטון צ'רציל אמר "שקר ינוע על פני מחצית כדור הארץ לפני שהאמת תקבל אפילו סיכוי להרים את מכנסיה"
# מה יוצא לי מזה?
כשאנשים שואלים מה יוצא לי מזה הם מנסים להבין מה התועלת שלהם
אנשים קונים מוצרים אבל מה שהם באמת רוצים זה את התועלת שבקניית המוצר
למשל: אתם קונים רכב בגלל התועלת שבו שהוא ייקח אתכם לאן שתרצו
אתם קונים מזון בריאות והתועלת שלכם זה איכות חיים ובריאות
תזכרו את המשפט הזה
"אנשים מקבלים החלטות על סמך רגשות ומצדיקים אותן בעזרת ההיגיון"
שלוש השאלות הראשונות פונות להיגיון של הקונה והאחרונה פונה לרגשותיו אתם חייבים להתייחס לכולן ואז המכירה תהיה קלה ומהירה
לקבלת טיפים נוספים בחינם היכנסו ללינק והירשמו
בברכת הצלחה ושפע
אוהד יעקב
Economic Freedom
"הדרך שלך להצלחה"
אוהד יעקב
Economic Freedom
"הדרך שלך להצלחה"
הקמת מערכות שיווק והפצה
שיווק ומיתוג באינטרנט ,שיווק רשתי
ועבודה מהבית
http://or4you.synthasite.com/
ohadya@gmail.com
052-4440070
Economic Freedom
"הדרך שלך להצלחה"
הקמת מערכות שיווק והפצה
שיווק ומיתוג באינטרנט ,שיווק רשתי
ועבודה מהבית
http://or4you.synthasite.com/
ohadya@gmail.com
052-4440070